معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    تخت بیمارستانی

     این نوع تخت ویژه‌ی بیماران بستری‌شده در بیمارستان یا دیگر کسانی که به مراقبت‌های پزشکی نیاز دارند، طراحی شده‌است. دارای ویژگی‌های خاصی هستند که سبب می‌شوند بیمار در شرایط درمانی مناسب باشد و احساس راحتی کند.

    برای بررسی ایمنی و استاندارد و همچنین بستر تخت  باید توانایی بیمار برای نشستن روی تخت ، حرکت در اطراف تخت و خروج از تخت را بررسی کرد. تخت‌های بیمارستانی باید بسته به شرایط بیمار قابلیت  تنظیم  را دارا باشند. نکاتی که در انتخاب  تخت‌ها باید به آن‌ها توجه داشت، محافظ های جانبی، ارتفاع تخت از سح زمین ، توانایی بلند کردن پاها بر روی تشک و توانایی چرخش، خروج و رفتن به صندلی میباشد.

    یکی از دلایل توجه به انتخاب نوع تخت و تنظیمات تخت، آن است که ۱۸ درصد  تا  35 درصد بیماران (بسته به مدت زمانی که در بیمارستان بستری هستند) از تخت ها رضایت کامل نداشته اند یا به عللی دچار آسیب دیدگی شده اند؛ لذا باید در انتخاب نوع تخت و تنظیمات تخت متناسب با شرایط بیمار توجه کرد.

    تخت‌های بیمارستانی انواع مختلفی دارند. ممکن است شما در بیمارستان‌ها فقط مدل‌‌های خاصی ار تخت‌ها را مشاهده کرده باشید، اما باید بگوییم تخت‌های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که مطابق با شرایط مختلف و شرایط بیمار متنوع هستند و هرکدام برای اهداف متفاوتی در درمان هستند.

     انواع تخت‌های بیمارستانی

    تخت‌های بیمارستانی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند: تخت های جراحی ( اتاق عمل ) – تخت آی سی یو – تخت برقی بستری – تخت‌های زنان و زایمان – تخت پوست و زیبایی – تخت فیزیوتراپی و کاردرمانی – تخت اطفال و …

    که در ذیل به صورت مختصر توضصیحات ارائه میگردد

    ۱٫      تخت مکانیکی

    این مدل تخت، اولین و نوع تخت‌های بیمارستانی میباشد که در قرن بیستم اختراع شد؛ و قابل استفاده در بیمارستانها و دیگر مراکز است. از این نوع تخت‌ها غالباَ در خانه های سالمندان و منازل و…. استفاده میشود چراکه به لحاظ اقتصادی به صرفه هستند و همچنین نیاز به برق هم ندارند. تنظیمات تخت هم بصورت دستی میباشد.

    ۲٫     تخت الکتریکیelectric bed  

    تخت‌های الکتریکی در دسته‌ی تخت‌های بیمارستانی مدرن قرار میگرد. این تخت‌ها بیشتر در بیمارستان‌های دیده میشوند.تنظیمات ارتفاع تخت به کمک ریموت انجام میشود. خود بیمار هم میتواند موقعیت تخت خود را به راحتی و بدون کمک پرستاران تنظیم کند.

    ۳٫     برانکاردstretchers   

    یکی از تجهیزات پزشکی است که برای حمل کوتاه ‌مدت بیمارانی که نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند استفاده می‌شود. برانکارد عمدتاً در شرایط حاد مراقبت خارج از بیمارستان توسط اورژانس بیمارستان، ارتش و امدادگران عملیات امداد و نجات، استفاده می‌شود.

     برانکارد را می‌توان با یک پایه‌ی تنظیم ارتفاع شامل چرخ‌ها، ریل‌ها یا غلتک‌گاه‌ها مجهز کرد تا راحت‌تر حرکت کند. برانکاردهای ساده چنین پایه‌ای ندارند و لازم است توسط یک یا چند نفر حمل شوند. با وجود این تفاوت‌ها، کاربرد اساسی همهٔ آن‌ها یکسان است.

    ۴٫     تخت بیمارستانی با ارتفاع کم:

    این تخت‌ها با ارتفاعی کم از سطح زمین به طور خاصی طراحی شده‌است که از خطرات و صدمات ناشی از سقوط بیماران از تخت جلوگیری کند.ارتفاع این تخت‌های از ۳۰ سانتی‌متر تا ۶۰سانتی‌متر از زمین تنظیم می شود. این نوع تخت بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

    ۵٫     تخت بیمارستانی مخصوص بیمارانی با مشکلات پوستی   low air loss bed 

    این مدل تخت جوری طراحی شده‌است که ارتفاعش از سطح زمین کم باشد که صدمات ناشی از سقوط بیماران را به حداقل برساند و همچنین جوری طراحی شده که دارای بالشتک‌های ویژه‌ای است که هوا را به داخل کیسه‌های داخل تشک وارد میکند. چراکه این تخت‌ها برای بیمارانی که دچار سوانح سوختگی شده‌اند یا عمل پیوند پوست داشته‌اند طراحی شده‌است که آنها را خنک و خشک نگه دارد.

    ۶٫     تخت های آی سی یو یا تخت سی سی یو

    این مدل تخت برای بیماران  که که به هیچ عنوان حرکت ندارند طراحی شده‌است.

    به این گونه که طراحی تخت به نحوی است که کاملا برقی و اتوماتیک است تا نیازهای بستری بیمار را تامین کند.

    ۷٫     hospital Beds

    این مدل تخت هم برای بیماران پوستی و کسانی که پیوند پوستی داشته‌اند و به زخم‌های آنها نباید فشار زیاده وارد شود طراحی شده به اینگونه که سطح بستر تخت با موادی خاص تهیه  شده‌است که فشار کمی به بدن بیمار وارد شود. و هوای خشک و گرم را از طریق این ماده عبور میدهد تا درجه حرارت بدن بیمار و تخت را کنترل کند.

    ۸٫     تخت اطفال :

    این تخت بطور خاص برای کودکان بیمار طراحی شده‌است. این تخت‌ها ویژگی‌های خاصی برای راحتی و رفاه بیمار و برای راحتی کارکنان بیمارستان دارند.

    همچنین تخت‌های بیمارستانی به دو دسته تقسیم میشوند

    ۱٫     تخت‌های بیمارستانی با تنظیمات دستی

    ۲٫     تخت‌های بیمارستانی با تنظیمات برقی

    ·        اگر قصد انتخاب تخت بیمارستانی دارید باید به نکاتی توجه داشته باشید:

    علاوه براولویت‌های خود شما برای خرید تخت، بدیهی میباشد به نکات زیر توجهی داشته باشید.

    ۱٫     انتخاب نوع تخت.

    شما باید با توجه به شرایط بیمار تخت را انتخاب کنید.

    ۲٫     قابلیت تنظیم ارتفاع تخت.

    قابلیت تنظیم ارتفاع تخت بیمار با توجه به احتمال سقوط فرد برای جلوگیری از صدمه دیدن بیمار.

    ۳٫     انتخاب تخت با توجه به مکان استفاده‌‌ی آن.

    اینکه برای مطب و یا کلینیک میخواهید یا برای منزل.

    ۴٫     اهمیت مقدار وزنی که باید تحمل کند.

    ۵٫     جنس تخت.

    ۶٫     مقدار هزینه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید.

    ۷٫     انتخاب نوع تشک تخت.

    ۸٫     اهمیت طول عمر تخت.

    بدیهی است که بیمار باید بر روی تخت احساس راحتی بکند و دچار آسیب و صدمه‌ای هم نشود.

    ·        تضمین کالا

    هنگام خرید تخت شما باید ابندا به سالم بودن تخت اطمینان پیدا کنید و سپس از خدمات پس از فروش کالا و همچنین گارانتی تخت مطمئن بشوید.

    همچنین باید توجه داشته باشید اگر قصد خرید تخت را بصورت حضوری دارید از شرکت‌های پزشکی محصولاتتان را خریداری کنید که قابل اطمینان هستند و دارای مجوز هستند؛ و اگر قصد خرید اینترنتی دارید از سایت‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند ،محصولاتتان را خریداری کنید.

    پاوان طب یک فروشگاه جهت فراهم آوردن انواع تجهیزات و تخت‌های پزشکی مطابق با سفارش شما میباشد. به همین منظور شما با خدمات شرکت پاوان طب میتوانید به راحتی از قیمت‌ محصولات و همچنین جدیدترین محصولات موجود در بازار باخبر شوید.

    در صورت راهنمایی‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل