معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    من ۲ هفته قبل یک جلسه درمان لیزر داشتم که مقدار کمی از موهایم از بین رفت. موهایی که در هر جلسه درمان می ریزند، آیا برای همیشه از بین می روند؟ آیا موها با گذشت زمان به ریزش خود ادامه می دهند؟ من واقعاً نمی دانم که درمان در طول این چند هفته چقدرمؤثر بوده؟ آیا باید تمام موها در اولین جلسه درمان لیزر از بین رفته و سپس صبر کنیم تا قسمت دیگری از مو مجدداً رشد کند و این زمانی است که باید برای جلسه بعدی درمان خود مراجعه کنیم؟

    پاسخ پزشک ۱ : ریزش مو پس از یک جلسه درمان لیزر موهای زائد

    میزان مویی که در هرجلسه درمان لیزر می ریزد، متفاوت است. موها در سه مرحله متفاوت رشد می کنند و لیزر موهای زائد روی موهایی که در مرحله رشد قرار دارند مؤثر است. اگر موها در فاز درست باشند، باید به طور دائمی کاهش یابند. بعضی از موها را می توان بلافاصله از فولیکول بیرون آورد، در حالی که برخی دیگر به رشد خود ادامه داده و در طی چند هفته بعد از بین می روند. ما معمولاً برای درمان صورت و گردن، هر ۴ هفته و هر قسمت دیگر بدن زیر گردن هر ۶ هفته را توصیه می کنیم تا موها در مرحله مناسب برای لیزر موهای زائد قرار بگیرند.

    پاسخ پزشک ۲ : لیزر موهای زائد

    ما پیشنهاد می کنیم جلسات درمان لیزر خودتان را هر ۴ الی ۶ هفته یکبار براساس چرخه رشد مو تنظیم کنید. با هر درمان، موهای در حال رشد از بین می روند و در نتیجه خون رسانی به فولیکول های مو کاهش پیدا کرده و باعث می شوند مویی که دوباره رشد می کند، نازک تر و ضعیف تر شود. به طور ایده آل و مطلوب با هر جلسه لیزر، هر مو در ناحیه تحت درمان مرده و از بین می رود.

    پاسخ پزشک ۳ : در طی ۱ جلسه باید حدوداً ۲۰ درصد از موها از بین برود.

     بعد از هر جلسه لیزر باید حداقل ۲۰ درصد از موها از بین برود. اگر شما موی کمی داشتید و جلسه لیزر شما کوتاه بوده، به نظر من که درمان شما به درستی انجام نشده و یا پارامترهای لیزر به طور مناسب تنظیم نشده است. موهای ناحیه بیکینی معمولاً تیره و ضخیم است بنابراین لیزر در این ناحیه باید سریع تر و بهتر کار کند. برای رسیدن به بهترین نتایج، شما هنوز به حداقل ۶ جلسه درمان نیاز دارید، اما باید بعد از هر درمان بهبود زیادی را مشاهده کنید.

    پاسخ پزشک ۴ : لیزر موهای زائد و ریزش مو

    لیزر مناسب موهای زائد شامل اصلاح مو می شود به طوری که هیچ  مویی روی سطح پوست وجود نداشته باشد. در غیر این صورت انرژی زیادی توسط اپیدرم جذب شده و ممکن است پوست بسوزد. بنابراین در عرض ۲ هفته نباید ریزش مو ببینید چون مو قبلاً اصلاح شده است.  

    پاسخ پزشک ۵ : ریزش مو

    مو به طور متفاوت در افراد مختلف می ریزد و به تنظیمات استفاده شده بستگی دارد.

    دستگاه های مختلف لیزر مو به گونه های متفاوتی عمل می کنند اما معمولاً شما به چندین جلسه لیزر و فاصله زمانی ۲ هفته الی ۲ ماه بین جلسات درمان نیاز دارید (قسمت های مختلف بدن برنامه زمانی متفاوتی دارند). مویی که مرده مدت طولانی باقی می ماند اما موی غیر فعال، فعال شده و بیرون می آید که باید طی جلسات بعدی لیزر شود. در هر جلسه تنها قسمتی از موها تحت تأثیر قرار می گیرند نه همه موها.

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل