معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    تعداد جلسات فیزیوتراپی

    تعداد جلسات فیزیوتراپی

    بر چه اساسی تعداد جلسات فیزیوتراپی تعیین می شود؟

    پرسش در مورد تعداد جلسات فیزیوتراپی سوال متداولی است که بسیاری از بیماران دارند. به همین منظورتصمیم به نوشتن این مقاله گرفتم.

    بر اساس ارزیابی که فیزیوتراپیست در جلسه اول درمان برای بیمار انجام می دهد ، تعداد جلسات فیزیوتراپی تعیین می شوند. این تصمیم گیری بر پایه مدت زمان لازم برای ترمیم آسیب وارد شده به بدن است. در برخی از موارد تنها چند توصیه و ورزش برای درمان موفقیت آمیز بیماری کافی است. دراین بیماران انجام تنها چند جلسه فیزیوتراپی کافی است.

    در اغلب بیماران یک دوره ۸ تا ۱۰ جلسه ای فیزیوتراپی برای درمان لازم است. به منظور کسب بهبود حداکثری و نیز کاهش قابل توجه احتمال بازگشت بیماری یا آسیب مجدد ممکن است که پس از اتمام درمان ۱۰ جلسه ای فیزیوتراپی نیاز باشد که بیمار هفته ای یک یا دو بار فیزیوتراپی انجام دهد و یا پس از یک دوره فیزیوتراپی،  2 تا ۴ هفته بعد برای ارزیابی مجدد به فیزیوتراپیست مراجعه کند. در صورتیکه فیزیوتراپیست به آسیب وسیع بافتی و یا ابتلای بیمار به مشکل بیماری رماتیسمی مشکوک باشد، برای ارزیابی و درمان دقیق تر بیمار را به پزشک متخصص ارتوپدی یا روماتولوژیست ارجاع خواهد داد.

    مراجعین کلینیک فیزیوتراپی لازم است این را بدانند که هر چه یک بیماری یا آسیب کهنه تر باشد یا بیماری نادیده گرفته شده باشد، بهبود کامل آن مشکل تر بوده و به زمان بیشتری نیاز دارد. زمانیکه شما یک بیماری را به حال خودش رها می کنید  به این امید که بهبود خود به خود بیابد، آسیب های همراه به علت استفاده از استراتژی های جبرانی و مشکلات ثانویه می توانند ایجاد شوند که نهایتا منجر به اضافه شدن جلسات فیزیوتراپی یا جراحی خواهند شد.

    بنابراین هرچه شما زودتر برای انجام فیزیوتراپی مراجعه کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت و سریع تر خوب خواهید شد. در اینجا تنها نکته این است که اگر شما یک آسیب وسیع داشته باشید و یا مشکلی داشته باشید که برای مدت زمان طولانی آن را نادیده گرفته یا درمان ناصحیح برایش انجام داده اید، ممکن است که بدن تان هرگز کاملا بهبود نیابد.

    در هر زمان که لازم باشد ما شما را به پزشک ارجاع خواهیم داد. در نظر داشته باشید حداقل زمان لازم برای آنکه شما بهبود قابل لمسی را متوجه شوید، ۳ جلسه فیزیوتراپی است.

    برای مشاهده مطالب زیر به سایت  بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران  – فیزیوتراپی دکتر راستگو مراجعه کنید

    اصطلاحات فیزیوتراپی
    ده جلسه فیزیوتراپی
    تعداد جلسات فیزیوتراپی
    اسپاسم عضلات کف لگن
    فیزیوتراپی کف لگن
    درمان پیچ خوردگی مچ پا با گچ
    چند جلسه فیزیوتراپی لازم است
    جلسات فیزیوتراپی
    فیزیوتراپی عضلات کف لگن
    بیماری عضلات کف لگن
    فواید فیزیوتراپی زانو
    بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران
    فیلم فیزیوتراپی
    مراکز فیزیوتراپی کف لگن
مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل