معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران می باشد . آوا تجهیز در زمینه تولید و فروش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید. محصولات برتر : آمونیاک ، اوره ، دی اتیل اتر ، سولفوریک اسید ، استونیتریل ، پیریدین ، سیکلوهگزان ، سدیم هیدروکسید ، ایزوکتان ، تتراهیدروفوران

    استونیتریل

    استونیتریل CH3CN یک حلال آپروتیک و قطبی است که با نام متیل سیانید نیز شناخته می شود. این ماده یک نیتریل آلیفاتیک و یک ترکیب آلی فرار و بی رنگ است که طیف گسترده ای از ترکیبات قطبی و غیرقطبی را حل می کند. استونیتریل اولین بار در سال ۱۸۴۷ توسط شیمیدان فرانسوی ژان بتیست دوما تهیه شد. این ماده عمدتاً به عنوان محصول جانبی در فرآیند تولید اکریلونیتریل به دست می آید.

    کاربردها

    استونیتریل در سنتز ترکیبات آلی و در تصفیه بوتادین استفاده می شود. همچنین این ماده به دلیل داشتن ثابت دی الکتریک نسبتاً بالا و توانایی حل کردن الکترولیتها، کاربرد گسترده ای در ساخت باتری ها دارد. در صنعت نیز به عنوان حلال برای ساخت دارو و فیلم عکاسی به کار می رود. استونیتریل به دلیل قابلیت عبور نوری مناسب در ناحیه طول موج کوتاه ماورابنفش، ویسکوزیته پایین و واکنش پذیری شیمیایی کم؛ به عنوان یک فاز متحرک در کروماتوگرافی HPLC و LC-MS استفاده می شود.

    دی اتیل اتر

    Diethyl ether – دی اتیل اتر  اغلب با عنوان های اتیل اتر یا فقط اتر خوانده می شود که یک مایع قابل اشتعال، بی رنگ و بسیار فرار است. دی اتیل اتر می تواند هم در آزمایشگاه ها و هم در مقیاس صنعتی تهیه شود. این ماده به عنوان محصول جانبی در آبگیری اتیلن برای ساخت اتانول، تولید می شود. در این فرآیند از کاتالیزور اسید فسفریک استفاده می شود. اتانول با یک اسید قوی، معمولاً اسید سولفوریک، مخلوط می شود و در نهایت؛ آب، یون هیدروژن و دی اتیل اتر تولید می کند. اتر یک نوع بی هوش‌کننده است که به عنوان حلال هم کاربرد دارد . تعداد زیادی از داروهای شیمیایی تحت نام «اتر» نامیده می‌شوند ولی این کلمه در کل به مفهوم «اتیل اتر» است.

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل