معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    صنایع فلزی آهن سازه تولیدکننده انواع حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ پنجره ، حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان ، نرده حفاظ پنجره ساده و فرفورژه ، درب ویلایی ساده و فرفورژه و حفاظ برای پله ها و تراس
    شرکت آهن سازه با بیش از ۱۵ سال سابقه و بیش از ۱۲۰۰ پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی… با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد. تولید و صادرکننده بیش از ۱۰۰ مدل نرده حفاظ ساده و فرفورژه مدرن زیبا جهت پنجره و درب منزل و حیاط، باغ، ویلا، مجتمع مسکونی، کارخانه و …

    ۶۰۳ ۷۸۰۰ ۰۹۱۲

    ۴۶ ۳۸ ۵۰ ۲۲ ۰۲۱

     

    ✔️ نرده حفاظ روی دیوار : شاخ گوزنی – لیلیوم – سرنیزه

    با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی به درستی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار ها کارایی لازم را ندارند ، همین موضوع سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حفاظ نرده های نسل دوم و سوم به شکل شاخ گوزنی استفاده کنند . عناوین برخی از این فنس گارد های آهنی طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزار .

    نرده حفاظ روی دیوار : شاخ گوزنی - لیلیوم - سرنیزه

     

    ✔️ حفاظ پشت پنجره ساده و فرفورژه مدرن کشویی

    یکی از راه هایی که دزدان به راحتی میتوانند از آن طریق وارد خانه شوند پنجره است. امروزه پنجرهای دوجداره یا UPVC بدلیل عایق حرارتی و همین طور عایق صدا بودن بسیار باب شده اند. اما این نوع پنجرها بدلیل اینکه باز کردن آنها بدون شکستن شیشه و تولید صدای اضافه راحت بوده بهترین گزینه برای ورود سارقان به خانه شما می باشند. نصب این نوع پنجرها به صورتی است که یک کلاف قوطی ۴۰ در ۸۰ در داخل دیوار کار شده و پنجره ها بروی آن پیچ می شوند. اگر در حال ساخت خانه هستید و هنوز به مرحله نما نرسیده اید بهتر است برای نصب حفاظ پنجره قبل از نما کاری از آن کلاف ساپورت گرفته شود تا پس از کار سنگ نما حفاظ پنجره به آن جوش داده شود، اما اگر که کار از کار گذشته است و شما خانه ای خریداری کرده اید که کار نما کاری به پایان رسیده و متوجه شده اید سارقان از آن پنجره میتوانند به خانه شما وارد شوند و به فکر حفاظ پنجره افتاده اید ، ما با ارسال کارشناس طریقه نصب را به شما توضیح خواهیم داد. در اکثر موارد یک قاب یا طاقچه ای در دور تا دور پنجره موجود می باشد که با استفاده از آن و کوبیدن میلگرد همانند میخ در آن میتوان حفاظ پنجره را به آن محکم کرد.

    حفاظ پشت پنجره ساده و فرفورژه مدرن کشویی

     

    ✔️ حفاظ آکاردئونی ( درب آکاردئونی کشویی ) با تسمه ضخامت بالا و پروفیل سنگین

    حفاظ آکاردئونی یا گارد آهنی حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان معمولا توانسته با توجه به ضد سرقت و ایمن بودن، بسیاری از مشکلاتی که قبلا وجود داشته را از بین ببرد. درب های ضد سرقت آکاردئونی می توانند یکی از گزینه های مناسب برای آپارتمان ها باشند زیرا این درب ها می توانند باعث بالا بردن امنیت در آپارتمان ها و پارکینگ ها باشند. درب کشویی آکاردئونی فلزی را می توان در مغازه های مختلف و حتی پاساژ ها نیز مورد استفاده قرار داد زیرا در هنگام باز و بسته شدن درب آکاردئونی نیاز به فضای بسیار کمی دارند در نتیجه مشکلی برای رفت و آمد مشتریان در محیط های تجاری بوجود نخواهد آمد. درب آکاردئونی فلزی معمولا می تواند برای مکان های عمومی مانند بانک ها نیز بسیار کاربردی باشد زیرا در بانک ها نیز معمولا هم نیاز به درب هایی ضد سرقت و ایمن بوده و هم نیاز است تا فضایی از بانک را این درب ها اشغال نکنند. کاربرد های بسیار زیاد درب حفاظ آکاردیونی باعث شده که میزان استفاده از این درب ها روز به روز بیشتر شود.

    حفاظ آکاردئونی ( درب آکاردئونی کشویی )

    ۶۰۳ ۷۸۰۰ ۰۹۱۲

    ۴۶ ۳۸ ۵۰ ۲۲ ۰۲۱

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل