معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    قیمت ارتودنسی بر اساس چه فاکتورهای قابل تعیین است؟ دغدغه بسیاری از کاربران بر سر تعیین هزینه های مربوط به درمان ارتودنسی می باشد. در اینجا ابتدا تعریفی از ارتودنسی برای شما عزیزان بازگو می کنیم، ارتودنسی رشته ای از دندانپزشکی می باشد که به بررسی ناهنجاری های دندان ها و میزان هماهنگی و نظم آن ها می پردازد. سپدنت مرجع دندانپزشکی در کشور می تواند بهترین کلینیک های درمانی را در این باره به شما عزیزان معرفی کند. شما می توانید با مراجعه به بخش قیمت ارتودنسی سپیدنت در بین هزاران تبلیغات بهترین کلینیک را برای انجام ارتودنسی پیدا کنید. ارتودنسی به صورت های مختلفی انجام می شود، ارتودنسی ثابت و نامرئی، ارتودنسی فک های بالا و پایین، ارتودنسی دیمون و ارتودنسی سرامیکی از انواع مختلف آن می باشند. برای هر یک از آن ها قیمت های تعیین شده ای در نظر گرفته شده است. ما در ادامه این مقاله برای شما اطلاعات کاملی درباره هزینه انواع ارتودنسی شرح می دهیم. یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت ارتودنسی، نوع آن می باشد. قیمت ارتودنسی فک بالا با هزینه ارتودنسی فک پایین فرق می کند. همچنین خوب است بدانید که هزینه ارتودنسی ثابت با هزینه ارتودنسی متحرک و هزینه ارتودنسی نامرئی کاملا متفاوت است. هزینه ارتودنسی به نوع و جنس دندان بیمار نیز بستگی دارد.

    کمترین هزینه ارتودنسی

    قبل از آن که کمترین قیمت انجام ارتودنسی را برای شما شرح دهیم ابتدا عوامل مهم در تعیین هزینه را برمی شماریم چرا که به عنوان مثال قیمت ارتودنسی نامرئی با حداقل هزینه ارتودنسی سرامیکی و حتی حداقل هزینه ارتودنسی فک بالا با پایین فرق می کند و برای هریک قیمت مشخصی در نظر گرفته اند در نتیجه می‌توان گفت نوع ارتودنسی انجام گرفته که مد نظر بیمار است، بر قیمت آن بسیار موثر می باشد. این عامل مهم ترین فاکتور تعیین هزینه می باشد. به صورت معمول، هزینه ارتودنسی مرئی و ثابت که با براکت‌های معمولی یا براکت‌های رنگی انجام می شود، یک دهم تا یک پنجم هزینه ارتودنسی نامرئی است.

    تخمین قیمت ارتودنسی

    در ارتودنسی سرامیکی از براکت های سرامیکی با قیمت بالا استفاده می شود. بنابراین قیمت ارتودنسی سرامیکی از ارتودنسی نامرئی بالاتر می باشد. معمولا این مفدار ۱٫۵ تا دو برابر هزینه ارتودنسی نامرئی است. حداقل هزینه ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف نیز، در حدود ۵ تا ۷ هزار دلار قابل تغییر است. در صورتی که متخصص ارتودنسی، تنها نیاز به ارتودنسی فک بالای شما را تشخیص داد، هزینه های مربوط به ارتودنسی فک بالای بیمار در حدود دو سوم قیمت ارتودنسی فک پایین می باشد. قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا، ۲٫۵ تا ۳ هزار دلار می باشد. شما با سپیدنت می توانید با تخفیف ویژه ای ارتودنسی فک بالا و پایین را انجام دهید. قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا معمولا توسط بیشتر کلینیک ها و مراکز درمانی ۲٫۵ تا ۳ هزار دلار در نظر گرفته می شود. در صورتی که می‌خواهید به صورت کامل با ارتودنسی نامرئی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله های مرتبط با ارتودنسی نامرئی را در سایت سپیدنت مطالعه بفرمایید. در آن مقاله به شرح کامل قیمت ارتودنسی نامرئی، دلایل گران بودن این نوع ارتودنسی و  پرداخته شده است.

    مفهوم اپن بایت در ارتودنسی

    مفهوم اپن بایت در ارتودنسی بسیار قابل اهمیت است و به این اشاره دارد که استخوان های فک شما به گونه ای رشد کرده اند که دندان های فک بالا بر روی دندان های فک پایین به دستی نمی خوابند. در چنین مواردی، ارتودنسی راه کار مناسبی نیست و باید دکتر ارتودنسی، به شما پیشنهاد جراحی فک را دهد. در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۸، ارزش ریال در برابر دیگر ارزها مانند کاهش افزونی داشته است به همین سبب، قیمت ارتودنسی در سال ۹۹ در حدود ۲ تا ۴ برابر قیمت ارتودنسی در سال ۹۸ هست. به خصوص اگر شما خواهان ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف می باشید، هزینه این نوع ارتودنسی در سال ۹۹، در حدود ۳ برابر سال ۹۸ هست. دلیل اصلی آن، ساخته شدن این نوع از ارتودنسی در خارج از کشور می باشد. از سوی دیگر، برخی از ارتودنسی‌های ثابت در داخل ایران تولید می‌شوند که هزینه‌شان در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۸، در حدود ۲ تا ۳ برابر است.

    قیمت سیم کشی دندان در سال ۹۹

    قیمت سیم کشی در سال ۹۹ به نوع سیم کشی انجام شده بستگی دارد. هزینه سیم کشی دندان بالا از ۲ میلیون تومان شروع شده و سیم کشی ثابت دو فک که به سن بیمار وابسته ایت، از ۹ میلیون تومان شروع می‌شود. هزینه سیم کشی دندان نهفته نیز به ازای هر دندان حداقل ۳ میلیون تومان می باشد. بهتر است برای تعیین دقیق‌تر قیمت سیم کشی دندان به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. قیمت همان‌طور که برایتان گفته شد، به عوامل متفاوتی بستگی دارد. از جمله عوامل اثرگذار می‌توان به نوع ارتودنسی مدنظرتان، فرم فعلی دندان‌ها اشاره نمود. در صورت تمایل به آگاهی بیشتر می توانید با مشاوران سپیدنت در ارتباط باشید.

    تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل