معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    کلینیک اعصاب و روان هیربد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است . در این ۴ سال ضمن کسب تجربیات زیاد خدمات متنوعی به ایرانیان داخل و خارج کشور ارایه کرده است . این کلینیک دارای ۸ دپارتمان است که در نوع خود و در سطح ایران بی نظیر است . در کلینیک هیربد بیش از ۱۸۱۰۰ جلسه مشاوره و درمان و ۵۷۰۰ جلسه خانواده درمانی و ۱۵۰۰ جلسه آنلاین مشاوره برگزار شده است .
    فعالیت این دپارتمان ها با استفاده از نیروی با دانش و تجربه و در فضایی آرام برای مراجعین فراهم شده است .

    کلینیک هیربد

    هشت دپارتمان تخصصی به شرح زیر می باشد :

    ۱- دپارتمان خدمات روانشناختی بزرگسال، ۲- دپارتمان خدمات روانشناختی کودک و نوجوان،۳- دپارتمان خدمات روانشناختی زوج و خانواده، ۴- دپارتمان خدمات روانشناختی طب جنسی ، ۵- دپارتمان سالمند و روان تنی (سایکوسوماتیک ) ، ۶- دپارتمان وابستگی و اعتیاد، ۷- دپارتمان حافظه و شناخت ، ۸- دپارتمان مغز و اعصاب.

    دپارتمان خدمات روانشناختی بزرگسال : 

    1. ویزیت و مشاوره روانپزشکی بزرگسال: همانطور که می دانیم امروزه به دلیل افزایش سطح استرس که ناشی از رشد زندگی شهرنشینی و سایر مسایل اجتماعی، اقتصادی است اختلالات و بیماری های روانشناختی از جمله افسردگی ، پنیک یا وحشت زدگی، اختلالات خواب، پرخاشگری و سایر مسایل مرتبط با حوزه روان گسترش زیادی پیدا کرده اند، در نتیجه  نیاز نسل جدید به روانپزشکان در سالهای اخیر به شکل فراینده ای رشد کرده است.
    2. روان درمانی تحلیلی: در این درمان فرد آگاهی به مکانیزم های دفاعی خود و مقاومت های خود دربرابر تغییرات آگاهی پیدا کرده و نوعی بینش و خودآگاهی به روند عملکرد ذهن در این درمان اتفاق می افتد. در این رویکرد درمانگر ابتدا به مسائل کنونی که فرد را درگیر کرده و بررسی مشکلات روزمره را بررسی می کند، سپس با رجوع به دوران کودکی ریشه های مسائل درونی فرد یافت شده و با تکنیک های تخصصی درمانی آسیب های دروان کودکی او درمان شده و از لایه های عمیق درونی به لایه های بیرونی تر فرد رسیده تا مشکلات روزمره و مسائل کنونی او نیز برطرف خواهد شد.
    3. طرحواره درمانی : طرح واره ها باورهای ناهشیار و ناسازگار درباره ی خودمان، دیگران و دنیا هستندکه آنقدر برایمان واقعی و بدیهی اند که آنها را واقعیت محض می پنداریم و افسار افکار و هیجانات و رفتارهای ما را در دست می گیرند و باعث آشفتگی و نارضایتی در روابط عاطفی و بین فردی و شغلی می شوند.
    4. رواندرمانی شناختی-رفتاری:  یک جز اساسی در درمان شناختی رفتاری آموزشهای مناسب برای بازسازی الگوهای تفکر و رفتارهای قبلی است که لازمه آن ارزیابی شناختی رفتاری دقیق از مراجع و مشکلاتش توسط درمانگر است .هدف اساسی ارزیابی، جمع آوری اطلاعات است تا در مراحل بعد با مفهوم پردازی مشکل و شکستن یک مساله پیچیده به اجزا کوچکتر بتوان مسیر درست را برای دستیابی به اهداف درمانی با همکاری مراجع تعیین کرد.

    دپارتمان کودک و نوجوان : 

    1. مشاوره فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان: کودک انسان در بین سایر موجودات زنده در بدو تولد با توانایی های کمتری به دنیا می آید و از لحظه اول مراقبت و توجه زیاد والدین و اطرافیانش را برای رشد و بالندگی نیاز دارد. در گذشته اکثر تمرکز والدین بر مراقبت های جسمانی مانند رسیدگی به غذا و خواب و سلامتی جسمی کودک بود و بیشترین کمک و راهنمایی نهایتا از اقوام و دوستان خانواده درخواست می شد اما امروزه با افزایش آگاهی خانواده ها درباره اهمیت مراحل رشدی کوک دلبندشان از نظر روانشناختی و افزایش نیاز به آموزش در زمینه به کارگیری الگوی مناسب رفتار و تربیت فرزند، نیاز به متخصصین علمی و دلسوز در این حیطه افزایش پیدا کرده است.
    2. رواندرمانگر کودک و نوجوان : اگر فرزندی دارید می دانید که در برهه ها و مراحلی از رشد فرزندانتان نیاز به  کمک و راهنمایی یک مشاور و روانشناس کودک اجتناب ناپذیر است. یک روانشناس کودک خوب ابتدا با کمک مصاحبه ای که از شما و فرزندتان انجام می دهد و مشاهده دقیق رفتارهای فزرندتان مشکل را کاملا بررسی میکند، سپس از راهکارهای متنوعی برای کمک به شما و فرزندتان استفاده می کند که می توان به روشهای روان درمانی، بازی درمانی، قصه درمانی و… همچنین آموزش مهارت های فرزندپروری به والدین اشاره کرد.
    3. گفتاردرمانی : گفتار درمانی شیوه ای  درمانی است که گفتار کودک و توانایی او در ادراک و به کار گرفتن  زبان و حتی در ارتباط غیرکلامی را بهبود می دهد. گفتار درمانگر به بررسی ماهیت انواع اختلالات گفتار و زبان و نیز روشهای تشخیص و درمان این اختلالات می‌پردازد.
    4. مشاوره تحصیلی : این خدمت در موارد زیر مفید است:
    • تشخیص مشکلات تحصیلی و کمک به رفع آن
    • آموزش روش های صحیح مطالعه و یادگیری در هر درس به صورت اختصاصی
    • شناخت سبک یادگیری فردی و روش مناسب شخصی برای یادگیری موثر
    • آموزش تکنیک های تقویت حافظه
    • تند خوانی و بالا بردن کیفیت همراه با افزایش سرعت در مطالعه
    • کمک به کشف استعداد و قرار گرفتن در مسیر استفاده بهینه از هوش و استعداد فردی
    • انتخاب رشته دانشگاهی و انتخاب شغل متناسب با استعداد
    • آموزش تکنیک های افزایش توجه و تمرکز
    • آموزش مهارت های مدیریت استرس در ارتباط با امتحان و شرایط آزمون
    • افزایش انگیزه و همراهی در مسیر تحصیل
    • استفاده از تست های هوش استعداد یابی و شناخت تیپ شخصیت

    بازی درمانی :  تکنیک های بازی درمانی بر مبنای “چگونگی” استفاده از اسباب بازی ها در موقعیت درمانی است.در حین فرایند بازی درمانی، بازی درمانگر به دقت به مشاهده رفتارهای کودک، نوع انتخاب ها و بازی هایش میپردازد تا از مشکلات درونی کودک آگاه شده و پس از تفسیر و نتیجه گیری از مشاهدات خود راه حل هایی مناسب را برای کنترل مشکلات به کودک و والدین ارائه میدهد.

    دپارتمان زوج و خانواده  :

    اتاق زوج

    زوج درمانی شناختی رفتاری:  هدف از زوج درمانی رفتاری – شناختی ، پذیرش عاطفی و تغییر رفتار است و دست یابی به پذیرش عاطفی از طریق رها سازی احساسات آسیب پذیر که احساس همدلی را تقویت می کنند و تغییر رفتار ، میسر می گردد که کلینیک زوج درمانی هیربد در این راه به شما کمک میکند.

    مشاوره پیش از ازدواج : مشاوره پیش از ازدواج نوعی درمان است که به زوجین کمک می کند برای ازدواج آماده شوند. این نوع مشاوره به افراد کمک می کند نسبت به خودشان و فردی که می خواهند با او ازدواج کنند اطلاعات بیشتری کسب کنند و مطمئن شوند در آینده رابطه قوی و سالمی خواهند داشت. مشاوره پیش از ازدواج به شناسایی نقاط ضعفی که احتمال دارد در آینده برای دو طرف دردسرساز شود هم کمک می کند.

    زوج درمانی سیستمیک :  بسیاری از موضوعاتی که زوج ها با آن درگیر میشوند بیشتر از آن که موضوعات شخصی باشند، سیستمی هستند یعنی یک مسئله یا مشکل در زندگی مانند دومینو بر مسائل دیگر نیز تأثیر میگذارد.در نظریه باون، برای حل مشکل، تمرکز بر خود به جای تمرکز بر دیگران ارجحیت دارد.

     

    دپارتمان طب جنسی  :

     یکی از مهمترین عوامل رضایت از زندگی زناشویی و سلامت عاطفی در زندگی مشترک را می توان وجود رابطه ی جنسی سالم و با کیفیت دانست. کلینیک سکس تراپی هیربد میتواند بصورت کامل به شما در این زمینه کمک کند ولی در بسیاری از موارد تا وقتی که رابطه ی جنسی کمرنگ نشود، اهمیت آن برای طرفین بارز نمی شود. این خدمت برای کسانی مناسب است که از نظر کیفیت زندگی و سلامت عاطفی شرایط رضایت بخشی ندارند، و عامل این احساس ناخوشایند را، بیش از هر چیز، ناکارآمدی رابطه ی جنسی شان می دانند. همچنین اگر افراد احساس کمبود صمیمیت و نزدیکی و مشکلات ارتباطی دارند مراجعه به سکس تراپیست میتواند شروع خوبی برای آنها باشد.

    دپارتمان سایکوسوماتیک و سالمند  :  

    بررسی ارتباط بین جسم و روان، همواره مورد توجه دانشمندان بوده است و شواهد بسیاری از تاثیرپذیری این دو بر هم در طب وجود داشته اند. در این خدمت بیماری های چون سندرم روده تحریک پذیر، سردردهای تنشن و درد های فانکشنال بدن بهبود می یابند. همچنین با توجه به وجود بیماری های متعدد در سالمندی، متخصصین رشته سایکوسوماتیک این توانمندی را یافته اند که تمام بیماری های طبی و روانشناختی فرد را با هم در نظر بگیرند.

    دپارتمان حافظه و شناخت : 

    این دپارتمان خدمات ارزیابی حافظه و شناخت و بعد از ان توانبخشی حافظه و شناخت را انجام می دهند. بازتوانی شناختی(CRT) فرآیند یادگیری مجدد مهارت های شناختی است که از بین رفته یا در نتیجه اسیب به شیمی/سلول های مغز تغییر کرده بودند.  اگر فرد نتواند این مهارت ها را مجددا یاد بگیرد، باید موارد جدیدی به او آموزش داده شود تا بتواند از دست رفتن عملکرد شناختی اش را جبران نماید. این خدمت شامل خدمات سیستمیک و عملکردگرای فعالیت های درمانی شناختی بر مبنای ارزیابی و درک نقص هایی که در رفتار- مغز فرد وجود دارد. این خدمات برای دستیابی به تغییرات عملکردی ارائه می شود. این تغییرات هم به کمک تقویت، قدرت بخشیدن یا توسعه مجدد الگوهای رفتاری آموزش دیده در سال های قبل یا از طریق توسعه الگوهای جدید فعالیت های شناختی، مکانیسم های جبرانی برای سیستم های عصبی معیوب به دست می آید.

    خدمات دیگر کلینیک شامل ویزیت و مشاوره طب اعتیاد , ویزیت و مشاوره مغز و اعصاب است که به صورت دپارتمان های جداگانه فعالیت دارند .

    برای کسب اطلاعات و مطالعه انواع خدمات دیگر می توانید به وبسایت ما به آدرس https://hirbodclinic.com مراجعه کنید .
    آدرس کلینیک اعصاب و روان هیربد : سعادت آباد، بلوار دریا، بین خیابان شفق و مطهری جنوبی، پلاک ۱۰۶، ساختمان ساحل، طبقه سوم

    منشی کلینیک

    برای نوبت دهی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید .

    شماره تلفن کلینیک هیربد :

    ۰۲۱-۸۶۱۲۷۱۲۶

    ۰۲۱-۸۶۱۲۷۱۵۷

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل