معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

    این روزها ، بزرگ کردن لب و  داشتن لب های بزرگ و زیبا یکی از ویژگی های مورد علاقه کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند.

    سر و صورت ، برای زنان ، مهمترین بخش بدن از جنبه زیبایی و جوانی است . زنان ، از موهای خود مراقبت میکنند، آنها را کوتاه می کنند و با روشهای مختلفماندگاری رنگ مو ، سعی می کنند زیبایی موها را هر چه بیشتر حفظ کنند .

    از طرفی با استفاده از مواد طبیعی مثل آلوئه ورا ، به مراقبت از پوست و مو می پردازند. اما این روزها ، داشتن لب های بزرگ و زیبا یکی از ویژگی های مورد علاقه کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند . مشهور ترین زنان هالیوود مانند کایلی جنر، آنجلینا جولی و غیره در میان دیگران به خاطر لبهای بزرگ شان مشهور هستند. انها داشتن لب های بزرگ با رنگ قرمز طبیعی را یکی از اولویت ها، در زیبایی زنان می‌دانند. با افزایش سن، حجم لب ها کاهش می‌یابند ، نازکتر شده و رنگ خود را از دست می‌دهند . خوشبختانه راه هایی برای حفظ ظاهر جوان لب ها ، وجود دارد که باعث می شود آنها بزرگتر و جوانتر از آنچه در واقعیت هستند به نظر برسند. ما یک لیست از راهنمایی ها و ترفند ها را برای کمک به برجسته کردن لبها و جوانتر به نظر رسیدن آماده کرده ایم که عبارتند از:

    بزرگ کردن لب به روش طبیعی

    بزرگ کردن لب با روشهای طبیعی

    ۱.هیدراته نگه داشتن صورت و بدن

    اولین قدم برای داشتن لب های بزرگتر و زیباتر کاملا ساده است: هیدراته نگه داشتن بدن، آب کافی برای بدن اهمیت دارد در نتیجه این قاعده برای لب ها نیز ضروری است علاوه بر مصرف روزانه آب شما باید به طور مرتب روغن های گیاهی و کره را به لب های خود بمالید .روغنهای گیاهی مانند ویتامین E و روغن زیتون بهترین روش برای حفظ لبهای نرم ، انعطاف پذیر است.

    ۲. لایه برداری

    لایه برداری ، نه تنها باعث می شود که لبها تازه و جوان به نظر برسند ، بلکه سلولهای مرده پوست را نیز از بین برده و باعث افزایش جریان خون به لب ها می شود . در نتیجه این کار باعث می شود که لب ها بطور طبیعی ضخیم‌تر و بدون استفاده از رژ لب براق شوند. به لبهایتان یک لایه ضخیم از وازلین اضافه کنید. سپس به ارامی توسط یک مسواک نرم برای حدود ۲ دقیقه ان را بشویید و این کار را یک بار در هفته انجام دهید.

    ۳. سوت زدن

    اگر می‌خواهید یک راه کاملا رایگان برای برجسته سازی لب های خود داشته باشید ، ساده ترین راه سوت زدن است. سوت زدن یک تمرین لب است که بعد از انجام مکرر آن مقدار کلاژن در لب ها افزایش می یابد و کمک می کند تا ماهیچه های لب فعال شود در نتیجه حجم آنها افزایش می یابد اگر فکر می‌کنید این راه‌حل منطقی نیست به این فکر کنید که ورزش مداوم باعث میشود عضلات توسعه یافته و حجیم تر شود . سوت زدن نیز برای لبهای یک نوع ورزش می باشد.

    ۴. لبخند زدن

    یکی دیگر از تمرینات برای حجیم تر شدن لب ها، لبخند زدن است . لب ها را به هم فشار داده سعی کنید با دهان بسته لبخند را برای ۵ ثانیه نگه دارید. این تمرین را ۵ بار در روز انجام دهید تا لب های بزرگتر و کم چروکی داشته باشید. بسیاری از زنان متوجه شده‌اند که با افزایش سن، لبهای آن‌ها چروکیده می‌شود . اما این ترفند چروکیده شدن لبها را به تاخیر می اندازد. تمرین دیگری که میتوانید انجام دهید ترفند لبخند است که این حرکت لب هایتان به طرفین می اندازد. حرکت دادن لب ها به طرفین چند بار در روز باعث میشود حجم لب ها افزایش یابد.

    ۵. اسکراب خانگی

    این اسکراب فوق العاده ، باعث می شود که لب های شما مرطوب شده و بزرگتر به نظر برسد . مقداری شکر قهوه ای، روغن زیتون و عسل را با یکدیگر در یک کاسه کوچک مخلوط کرده و مخلوط را روی لب های خود بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس مخلوط را با آب بشویید و با استفاده از برق لب یا روغنهای مخصوص لب آنها را چرب کنید. شکر قهوه ای در اسکراب به اندازه کافی ساینده است و سلول های مرده روی لب را از بین میبرد و به اندازه ی کافی نیز نرم است که لب های شما را تحریک نخواهد کرد. از استفاده از شکر سفید اجتناب کنید چون ممکن است باعث تحریک شود.

    ۶. روغن دارچین

    ادویه های قوی در دارچین یک راه عالی برای پفکی شدن و چاق شدن لب است. حساسیت باعث ایجاد واکنش شیمیایی در شما می شود و پوست را بر روی لب ها تحریک می کنند. روغن دارچین باعث افزایش رنگ و سطح لب می‌شود . با این وجود ، از این روغن بیش از حد استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث تحریکات شدید در موارد نادر شود. روغن دارچین را با یک روغن ملایم تر مانند روغن زیتون رقیق کنید تا قدرت تند دارچین را از بین ببرد.اگر این روش را دوبار در هفته انجام دهید متوجه خواهید شد که لبهایتان برجسته تر از همیشه می شود.

    ۷. یخ

    مکعب های یخ که در یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند می‌تواند به شما کمک کند تا لب های خود را برجسته تر کنید. سرمای موجود در یخ ها ، نورون های حساس در لب را فعال میکند و موجب می شود تا کمی بزرگتر شوند . نگه داشتن یخ بر روی لب باعث می شود تا خون به سطح لبهای شما برسد.

    ۸. فلفل قرمز

    یک روش تند و سریع برای تقویت لبها، استفاده از روغن اسانس یا پودر فلفل است که به صورت منحصر به فرد باعث افزایش سطح ناحیه لب ها می شود. پودر فلفل را با آب رقیق کرده آن را به روی لب ها بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند . سپس فلفل را از روی لب ها پاک کنید.

    ۹. روغن نعناع

    یک ترفند برای داشتن لب های براق ، برجسته و مقرون به صرفه در خانه استفاده از روغن نعنا می باشد کمی از روغن را با انگشت بر روی لبهای تان بمالید اگر لبهای حساسی دارید می‌توانید روغن را مقداری آب رقیق کنید مونول موجود در روغن نعناع باعث برجستگی لب ها می‌شود .

    منبع : مجله روزنو ruzeno.com

     
     
مشاوره رایگان جراحی بینی

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس