معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

    کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا شناخته می شود و دلیل اصلی آن بالا بودن میانگین سنی مردم این کشور ذکر شده که همین موضوع باعث ایجاد ظرفیت مناسبی برای مهاجرت پزشکان به کانادا برای ادامه تحصیل و زندگی در این کشور شده است.
    مهاجرت پزشکان به کانادا برای تمام شهرهای این کشور پیش بینی شده و دولت کانادا نیز برنامه های متفاوتی برای مهاجرت پزشکان به کانادا و تحصیل در کشور کانادا در نظر گرفته است.
    مهاجرت پزشکان به کانادا در ابتدا مستلزم ارزشیابی و معادل سازی مدارک تحصیلی پزشکان است.
    اگر قصد ورود به کشور کانادا را دارید باید تقریبا یک سال پیش از مهاجرت کانادا مدارک تحصیلی و پزشکی خود را در سامانه نظام پزشکی کانادا (Medical Council Of Canada) ثبت کنید.
    به ارزشیابی مدارک تحصیلی و پزشکی برای مهاجرت پزشکان به کانادا SVR (Source Verification Request) گفته می شود که برای این کار باید مدارک تحصیلی پزشکی خود مانند دانشنامه یا مدرک دکتری پزشکی، ریزنمرات پزشکی، گواهی دوره اینترنی، مدارک تخصص مخصوص پزشکان متخصص و دیگر مدارک تحصیلی خود را برای پذیرش ارائه دهید.

    به خاطر داشته باشید اگر در دانشگاه های دولتی تحصیل کرده اید ابتدا باید مدارک خود را طبق قانون آزاد کنید و پس از آن اقدام به ترجمه در دفاتر دارالترجمه کنید.
    پس از پذیرش مدارک تحصیلی و رزومه شما باید در یک یا چند امتحان ورودی شرکت کنید که هر ایالت قوانین مخصوص به خود را دارد ولی امتحان MCCEE ویژه اتباع خارجی بوده که شرکت در آن اجباری است و آزمون MCCEQ1 و MCCEQ2 که برای اتباع کانادایی و خارجی مشترک است نیز با توجه به قوانین هر ایالت گرفته می شود.
    مهاجرت پزشکان به کانادا بنا بر انگیزه های مختلف انجام می شود. پیش از اقدام برای مهاجرت به کانادا باید انگیزه خود را بدانید و اطلاعات دقیقی درباره مهاجرت پزشکان به کانادا و زندگی در شهرهای مختلف آن کسب کنید.
    اگر قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارید باید دانشگاه های مختلف این کشور را بررسی کنید و با توجه به رشته، تخصص و علاقه بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.
    در برخی موارد هدف از مهاجرت پزشکان بنا بر انگیزه های مالی عنوان می شود که در این مورد نیز باید به خاطر داشته باشید که میزان درامد در ایالت های مختلف کانادا متفاوت بوده که می توان با جستجو و تحقیق کافی از میزان تقریبی آن اطلاع پیدا کرد.
    حتماً به خاطر داشته باشید در کنار روند قانونی و مراحل مختلف مهاجرت، داشتن رزومه تحصیلی و شغلی قوی، سابقه کار، توصیه نامه از افراد مهم در زمینه پزشکی و اخذ نمره بالا در آزمون های مختلف می تواند تا حد بسیار زیادی روند مهاجرت شما به کانادا را آسان کند.

     

مشاوره رایگان جراحی بینی

ارسال دیدگاه

شفایاب

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت لیست پزشکان> وب سایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس