معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

    مجله «هفتــــــه» به عنوان هفته‌نامه در تاریخ 1 ژوئن 2008 متولد شد. در ابتدا هر شنبه، سپس هر جمعه و از آن پس هر پنج‌شنبه به زبان فارسی در مونترال و کانادا منتشر شده و می‌شود.
    «هفتــــــه» در قالب یک تلاش غیرانتفاعی عمل می‌کند. سهم بزرگی از کارها به طور داوطلبانه، بدون پرداخت، و یا با پرداخت مبالغ جزیی انجام می‌شود.
    «هفتــــــه» خود را متعلق به گروهی می‌داند که ریشه در خاک و فرهنگ ایران دارد و شاخ و برگ در کانادا، کشور دوم خود، گسترده و خود را در مقابل این میهن انتخابی مسئول می‌داند. «هفتــــــه» با هدف گسترش عرصه فعالیت و پوشش گروه هر چه بزرگتری از مخاطبان، درحال حاضر تلاش می‌کند تا در کنار دیگر رسانه‌های فارسی‌زبان مونترال کانادا سهمی فروتنانه در آگاهی‌رسانی برای جامعه‌های افغان و ایرانی داشته باشد.

    الویت‌های هفته چیست؟

    • تولید رسانه‌ایِ حرفه‌ای و باکیفیت
    • توجه به نیازهای رسانه‌ای جامعه ایرانی کانادا و زیرمجموعه‌های این جامعه در اخبار مونترال،  تورنتو، ونکوور و دیگر مراکز تجمع ایرانیان در این میهن دوم‌
    • فعالیت در بستری از هم‌گرایی در میان اجزا و اعضای جامعه ایرانی و برقراری پل ارتباطی میان جامعه کانادا و جوامع مهاجر افغان و ایرانی

    تلاش  بر این است که در حد توان تمام زمینه‌هایی که یک شهروند افغان/ایرانی تبار ساکن کانادا می‌خواهد درباره آن بداند تحت اخبار کانادا پوشش داده شود. مجله هفته از ادبیات تا موسیقی و سینما دیگر زمینه‌های هنری؛ از سیاست تا مسائل اجتماعی؛ از امور مربوط به سلامتی جسم تا بحث‌های اندیشه‌ای؛ از اخبار و گزارش‌های مربوط به مجموعه‌ی مهاجران کانادا تا اخبار و گزارش‌های مربوط به جامعه اصلی که به نوعی مورد علاقه مهاجران است.

مشاوره رایگان جراحی بینی

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس