معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    خطرات دی اتیل اتر

    دی اتیل اتر به شدت اشتعال پذیر است و به دلیل اینکه به شدت فرَار بوده و وزن گاز اتر از هوا کمتر است ، بخار اتر در ارتفاع پایین از سطح زمین حرکت می کند و آتش به وجود آمده می تواند تا مسافت زیاد را حرکت نماید . این حتی در صورتی که تنها در این ماده باز باشد، ممکن است گاز خروجی از آن خود را به منبع اشتعال رسانده و منجر به آتش گرفتن کل بطری آن بشود. منبع اشتعال آن لزوما حتما نباید شعله باشد و الکتریسیته ساکن، پلیت داغ یا هیتر می توانند موجب آتش گرفتن آن شوند.

    دمای خود آتش گیری این ماده ۱۶۰ درجه سانتی گراد است. این بدان معناست که با رسیدن به این دما، ماده به صورت خود به خودی آتش می گیرد.

    دی اتیل اتر

    خرید دی اتیل اتر

    شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی در اصفهان فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید. برایخرید دی اتیل اتر اکسیر اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

    شرکت آوا تجهیز آزما به عنوان نمایندهمواد شیمیایی exir اتریش، عرضه کننده این محصول می باشد.

    برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    ۰۳۱۳۲۴۰۲۹۰۰
    ۰۹۱۳۵۰۸۰۵۹۴

    سولفوریک اسید

    سولفوریک اسید در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات خوانده می‌شد و همچنین به عنوان روغن ویتریول هم شناخته می شود، یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول مولکولی H۲SO۴ است. یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که در آب محلول است و در واکنش هایی که بسیار گرمازا است، ساخته می شود.

    https://avatajhiz.com/wp-content/uploads/Ex-001271_001.jpg

    کاربرد

    سولفوریک اسید یکی از مواد اصلی در صنایع شیمیایی است و در واقع تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص مهمی برای قدرت صنعتی آن است. این ماده بیشتر برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فرآوری مواد معدنی، پالایش روغن، فرآوری فاضلاب و در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده (کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ) ، رزین های مصنوعی، مواد رنگ کننده، داروسازی، کاتالیزورهای نفتی، حشره کش ها و ضد یخ ها نیز بسیار مهم است.

    برای دریافت مشاوره رایگان و خرید سولفوریک اسید اکسیر اتریش  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دی کلرو متان

    Dichloromethane, CH2Cl2 (DCM)
    دی کلرومتان یک حلال آلی است که به طور گسترده در تحقیقات شیمیایی استفاده می شود. یک مایع بی رنگ و فرار است، اما در هوا قابل اشتعال و قابل انفجار نیست.

    فرمول شیمیایی: CH2Cl2

    کد مرک دی کلرو متان: ۱۰۶۰۵۰

    کد سیگما آلدریچ دی کلرو متان: ۲۷۰۹۹۷ CAS number 75-09-2

    https://avatajhiz.com/wp-content/uploads/Ex-013502_001.jpg

    روش تولید دی کلرومتان

    دی کلرومتان معمولاً با حرارت دادن متان با گاز کلر تولید می شود. محصولات این فرایند ترکیبی از کلرومتان (متیل کلرید)، دی کلرومتان (متیلن کلرید)، تری کلرومتان (کلروفرم) و تتراکلرومتان (تتراکلرید کربن) است که به وسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

    خرید دی کلرومتان

    شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی در اصفهان فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید. برای خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    سیکلوهگزان

    سیکلوهگزان یک سیکلو آلکان با فرمول مولکولی C۶H۱۲ که حلقه ای با شش اتم کربن است. سیکلوهگزانمایع بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است و دارای بویی مانند نفت است. سیکلو_هگزان می تواند باعث افسردگی شود همچنین می تواند باعث سردرد، سرگیجه، خشکی گلو و سوزش چشم شود.

    https://avatajhiz.com/wp-content/uploads/0011-1024x148.png

    تولید

    برخلاف بنزن ، سیکلوهگزان در منابع طبیعی مانند زغال سنگ یافت نمی شود. به همین دلیل ، محققان نمونه های اولیه سیکلو هگزان را سنتز کردند.

    کاربرد

    • این ماده عمدتاً برای تولید صنعتی اسید چرب و کاپرولاکتام که از پیشروهای نایلون هستند مصرف می شود که بازار غالب آن الیاف است. این الیاف در لباس هایی از قبیل جوراب های زنانه، لباس خواب و لباس زیر، فرش و مبلمان خانگی استفاده می شود.
    • سیکلو هگزان گاهی اوقات به عنوان یک حلال آلی غیر قطبی مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه ان-هگزان برای این منظور کاربرد بیشتری دارد.
    • همچنین برای کالیبراسیون ابزارهای سنجش کالریمتری اسکن دیفرانسیل (DSC) استفاده می شود.

    برای خرید سیکلوهگزان اکسیر اتریش با ما تماس بگیرید

    برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    ۰۳۱۳۲۴۰۲۹۰۰
    ۰۹۱۳۵۰۸۰۵۹۴

    تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل