معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

      روش های درمان کمر درد و دیسک کمر با ماساژ

    این روز ها انسان ها به دلیل عادت های رفتاری جسمانی غلط ، شغل هایی که کم تر تحرک دارند و ورزش های کمر ندارند و آرگونومی بدن در وضعیت بدی قرار می گیرد بیشتر با بیماری هایی مانند کمردرد، پادرد، درد عضلات روبرو می شوند و این به هیچ عنوان خبر خوشی نیست و قطعا درمان های خاصی برای آن وجود دارد، اما همیشه تجربه ثابت کرده است که پیشگیری می تواند به مراتب بهتر از مسئله درمان باشد.

    دیسک کمر

    درمانی که همیشه جوابگو نیست و چه بسا که موجب دیسک کمر شود، در بیماری های کمر، گاه آسیب های سختی می بیینم، به طوری که وقتی نیاز به عمل جراحی باشد، ریسک بی حرکت شدن بدن بیشتر شده و چه بسا پس از موفقیت آمیز بودن عمل نتیجه لازم را کسب نکنید.

    در ادامه باید بگوییم که دیسک کمر در واقع یکی از بدترین اتفاقاتی است که در ناحیه کمر یک فرد به دلیل فشار های شدید به او وارد می شود.

    درمان بیماری های کمر درد

    انسان های معمولی روی ستون فقرات خود ۲۶ مهره دارند، این مهره ها توسط دیسک که صحفه ای نازک است از یکدیگر جدا و نگه داری می شوند، در واقع دیسک به نوعی نگه دارنده و هماهنگ ساز این بخش های مهم و کلیدی بدن است.

    ماساژ بافت عمیق نیز برای درمان دیسک کمر می تواند کاربردی باشد.

    به مرور و با توجه به فشار هایی که به بدن وارد می شود، ممکن است دیسک جابجا شده و یا حتی موجب گردد که آب موجود در دیسک کم کم از بین برود، مانند بخش های استخوانی که مایه بین مفصلی ندارند و سر و صدا با حرکت دادن آن ها ایجاد می گردد. روش هایی وجود دارد نخست برای پیشگیری و سپس برای درمان بیماریی هایی که به دیسک ختم می شوند.

      دیسک کمر

    ماساژ کاهش درد دیسک کمر

    با توجه به این که دیسک روی حرکات پا ها نیز اثر گذاشته و وقتی که کسی دیسک کمر دارد، از پادرد نیز شکایت می کند، حتی ممکن است از پا ها برای حرکت در مسافت های طولانی استفاده نکرده باشد. می توانیم از ماساژ پا ها شروع کنیم، بخصوص در نواحی که حس می کنیم درد منتشر می شود.

    باید چهارزانو نشسته و یکی از پا های خود را در دست گرفته و به مرور از بخش بالایی ماساژ را شروع کرده و به انتها و قوزک پا برسید.

      دیسک کمر

    ماساژ درمانی دیسک کمر

    با استفاده از شصت انگشت دست خود، از جایی که ناخن رشد کرده است شروع کرده و به سمت عقب حرکت کنید، این فشار را به مرور بیشتر کنید.

    وقتی که عضلات و ماهیچه های شما بیش از حد نیاز حرکت دارند باید اسیدلاکتیک مجتمع در بخشی از آن به خوبی حرکت داده شده و این کار با ماساژ کف دست و انگشت شصت روی قسمت هایی از کمر که درد بیشتری احساس می کنید انجام شود، البته که بهتر است توسط شخص دیگری انجام شود، چون برای خودتان هم خسته کننده خواهد بود و هم آسیب بدتری به دیسک وارد می شود.

    سعی کنید برای رهایی از دیسک کمر از روش های ماساژ کششی استفاده کنید.

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل