معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    لیزر موهای زائد

    اکثر خانم ها روش‌های مختلفی را برای رفع موهای زائد خود امتحان کرده‌اند از جمله: موم انداختن‌، بند انداختن، استفاده از مواد شیمیایی و … که بدلیل پروسه‌ی طولانی در ادامه‌ی مسیر از انجام آن منصرف شده‌اند یا گاهی روش هایی که انجام می دادنند بی نتیجه بوده است.

    لیزر نسبت به روش های دیگر برای رفع موهای زائد موثر است. اگر به کلینیک‌های لیزر مراجعه کرده باشید متوجه می‌شوید که در بین خانم‌ها این روش پرطرفدار است.لیزر کاربردهای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای آن رفع موهای زائد می‌باشد. هنگامی که پرتوهای نور به پوست می‌تابد ملانین آن را جذب و به سلولی که وظیفه‌ی تولید کردن مو در ریشه را دارد می رساند و آنرا تخریب می‌کند.

    در واقع لیزر کردن نسبت به باقی موارد مزایای خاصی دارد که در مورد آن ها بیشتر صحبت می کنیم و همواره و هنوز هم در تمامی کشور های پیشرفته بهترین روش برای خلاص شدن از مو های زائد است.

    موهای نواحی خاص توسط این روش به مراتب کم رنگ تر، نازک تر و کم پشت تر می شوند و سرعت رشد آن ها نیز به میزان زیادی کاهش می یابد، در بسیاری از موارد نیز پس از گذشت سال ها اثر لیزر روی موها به خوبی دیده می شود و در واقع تراکم آن ها نیز به میزان قابل توجهی کم و کم تر می شود.

    لیزر مو آقایان

    در مورد لیزر باید عرض کنیم که به هیچ عنوان خطر خاصی ندارد و دردناک نیست، البته برخی به دلیل حساسیت پوستی برخورد با دستگاه های لیزر را ممکن است در بدن خود حس کنند که در این شرایط از پودر و یا کرم خاص استفاده می شود تا این مشکل نیز حل گردد.لازم به ذکر است مراقبت های پس از لیزر موهای زائد حتما باید انجام شود تا پوست شما آسیب نبیند.

    اصول کار به این صورت است که به رنگدانه در فولیکول های مو هدایت تحت تاثیر نیروی لیزر قرار می گیرند.

    روش انجام لیزر موی بدن

    به یاد داشته باشید که انجام مراحل لیزر در چند جلسه خواهد بود و اصول آن به این صورت است که وقتی از لیزر استفاده می کنید تا مدتی پوست شما در برابر گرما، رطوبت و همین طور سرما آسیب پذیر تر است، دلیل آن نیز عاری شدن پوست از هر گونه مو و… است.

    نکته مهم این است که پیش از مراجعه برای انجام مراحل لیزر مو های زائد قسمت مورد نظر را حذف کنید، این کار روی ریشه و محل رشد مو ها انجام می شود و ربطی به حجم آن ها ندارد، مثلا در خانم ها مو های صورت یکی از دغدغه های اصلی است و مدام آن ها را مجبور می کند صبح که از خواب بر می خیزند، چندین ساعت وقت خود را تلف کنند.

    با لیزر این قسمت ها در واقع خبری از رشد بی رویه مو های زائد نیست و تا ماه ها از این مشکل به صورت صد در صد رها می شوند.

    نخست از پوست شما تستی گرفته می شود تا مشخص شود که هیچ گونه حساسیتی نسبت به انجام این کار ندارید، در واقع عده ای پوستی آسیب پذیر در مقابل لیزر دارند، پس این مرحله بخش هایی که قصد دارید لیزر کنید مورد بررسی قرار می گیرند تا هیچ گونه زخم و یا مسیر نفوذی وجود نداشته باشد و در نهایت توسط دستگاه های فوق پیشرفته و استاندارد روز جهان، عملیات لیزر پوست شروع می شود.

    مدت زمان آن نیز بسته به محل لیزر می تواند متفاوت باشد، البته تراکم مو نیز بر این عامل تاثیر دارد و در صورتی که ممکن است بیش از یک ساعت به طول بیانجامد. البته که این مسئله یک نیاز در انجام پروسه لیزر است و استاندارد جهانی نیز چنین مسئله ای را تایید می کند.

    فراموش نکنید که پوست شما در هر شرایط نیاز به نگه داری خواهد داشت و به هیچ عنوان آن را به حال خودش رها نکنید.

    بهترین راه حال حاضر، برای از بین بردن مو های زائد استفاده از دستگاه های کاملا بی خطر لیزر است.

    روند کلی زمان این روش برای از بین بردن مو های زائد نیز به مدت سی دقیقه تا یک ساعت و گاه بیشتر به طول می انجامد و کل مراحل نیز به صورت یکنواخت و بدون دغدغه خاصی انجام می شود.

    لیزر مو خانم ها

    انتخاب مرکز لیزر مو های زائد

    قطعا برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکات در رابطه با ارزیابی یک خدمت و یا کالا، قیمت است، شما نیز اگر ترجیح می دهید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید باید به مقوله قیمت دقت کافی را داشته باشید تا مطابق اصول لیزر روی پوست شما انجام شود و از طرفی هزینه اضافی نپردازید.

    پس از انجام مراحل حذف موی بدن، بهتر است که بیشتر مراقب پوست و بدن خود باشید، چون در مقابل مواردی چون تابش مستقیم آفتاب بیش از پیش آسیب می بینید و البته که توسط تیم متخصص انجام لیزر مو های زائد در این باره نکاتی به شما شرح داده خواهد شد.

    در صورتی که مراحل لیزر توسط یک مرکز معتبر انجام شود این اطمینان را به شما می دهیم که کاملا بی خطر می باشد.

    مزایای لیزر موی زائد

    لیزر در واقع دردی ندارد، مگر پوست های حساس که البته این مشکل در این افراد نیز با استفاده از مواد خاص و ژل های سرد حل می شود و جای هیچ نگرانی در این باره نیست.

    لیزر را می توانید برای هر بخش از بدن و حتی مواردی که دسترسی به آن ها سخت تر است استفاده می کنند، در این مورد نیز شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

    این روش یکی از کم خطر ترین ها است، تیغ به بافت پوست شما آسیب زیادی وارد می کند، مواد شیمایی و کرم ها نیز هر کدام نقص های خاص خود را دارند و در نهایت وقتی از لیزر استفاده می کنید اثر آن به مراتب طولانی مدت تر و بهتر است.

    منبع: استایلی مرجع سالنهای زیبایی

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل