معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    در این پست آرتام مبل قصد معرفی انواع مبلمان را دارد: کاناپه یا مبل نوعی مبل سه نفره و گاهی مبل چهار نفره است که به منظور نشستن بیشتر از یک نفر ساخته و طراحی شده‌است. کاناپه‌ ها برای نشستن و خواباندن دست، بازو و کمر طراحی و ساخته می‌شوند. بیشتر مبلمان در دو طرف آن دارای دسته‌ هستند و برای استراحت و جاگیری دست‌ها به کار می‌روند. کاناپه‌ها را معمولاً در اتاق‌های نشیمن، اتاق مخصوص تلویزیون، اتاق ناهارخوری و اتاق استراحت قرار می‌دهند. ساختار کاناپه‌ها چوبی یا فلزی است و روکش آن‌ها از جنس پارچه، چرم یا ترکیب هر دوی آن‌ها است. در هتل‌ها، شرکت‌ها، اتاق‌های انتظار و گاهی مغازه‌ها از کاناپه استفاده می‌کنند

    مبل راحتی چیست ؟

    مبل راحتی نوعی کاناپه است که به‌ طور معمول دونفره و حتی به صورت کاناپه و تکی نیز ساخته می‌شود

    مبل راحتی پیشینه‌ای دویست ساله داشته و از سال ۱۸۰۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا ساخته می‌شده‌ است.

    خصوصیات مبل راحتی:

    در بدنه ی این مبلمان اغلب اثری از چوب نیست. پایه‌ها کوتاه و دسته‌ها پهن می‌باشند و قیمت و مرغوبیت آن نسبت به مبل استیل نازل تر می‌باشد.

    همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچکتر می‌باشد.

    مبل راحتی خود به چند دسته تقسیم می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها «ال»، «ال‌ یو»، «شانو» و… است اخیرا در تولیدات بیشتر مبلمان راحتی مقداری از چوب در نمای مبل نیز دیده می‌شود.

    مبل شزلون:

    مبل شزلون  یکی از انواع مبلمان با شکل غیر متعارف می‌باشد که ریشه آن در فرانسه و مصر بوده و دارای طول بسیار کشیده‌است.

    این نوع صندلی در زبان انگلیسی به صندلی بلند شناخته شده و و زیبایی خاصی نیز دارد و کاملا متفاوت میباشد

    مبل سرنا

    مبل سرنا کلاسیک یک کار بسیار شیک و زیبا میباشد که طراحی بسیار ساده و در حین حال زیبا را دارا میباشید .مبل سرنا برای مکان های با فضای کم گزینه خوبی میباشد زیرا که مبل کلاسیک سرنا ۷ نفره میباشد.

    مبل سرنا از دوام بسیار بالایی برخوردار میباشد زیرا از چوب گردو ساخته شده که به جرعت میتوان گفت چوب گردو یکی از بادوام ترین چوب ها میباشد .

    و همچنین رنگ کاری مبل سرنا به دلیل چوب با کیفیتش بسیار شیک دیده میشود و مشکلاتی همچون کم رنگ شدن رنگ را تجربه نخواهید کرد چون قدرت چسبندگی رنگ بالایی دارد .

    مبل سلطنتی پنحه شیری

    مبل سلطنتی پنجه شیری زیبایی بخصوصی دارد و این زیبایی نیز به علت کنده کاری ریز و زیبای نجاران ماهر کشورمان میباشد.تعداد مبل پنجه شیری ۹ نفره میباشد شامل ۴ عدد تک نفره . یک کاناپه ۳ نفره و دو عدد صندلی میزبان میباشد.

    چوب مبل سلطنتی پنجه شیری چوب راش میباشد که یکی از بهترین چوب های دنیا است که از دوام بسیار بالایی برخوردار میباشد و رنگ پذیری بسیار بالایی دارد شما بعد از مدتی دیگر تجربه ای از سست شدن رنگ یا ریزش رنگ را نخواهید داشت و همچنین به دلیل مقاوت بالا بسیار به سختی دچار ترک خوردگی میشود

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل