معرفی دکتر قنواتی جراح بینی

عمل بینی گوشتی (هزینه و شرایط)

هزینه عمل بینی دکتر قنواتی و نمونه عمل ها

رزرو نوبت عمل بینی ( آنلاین و حضوری)

نمونه عمل های بینی دکتر قنواتی

مشاوره عمل بینی گوشتی

مطالب پیشنهادی از سراسر وب...

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

    چرا کیفیت عطر از بین می رود؟ آیا گرما عطرها را خراب می کند: عطرها نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند. چرا کیفیت عطر از بین می رود؟ تأثیر دما بر کیفیت عطر. گاهی اوقات ، داشتن عطر با کیفیت می تواند تضمینی برای افزایش جذابیت ما باشد. اما در این بین یکی از مهمترین نکاتی که هر شخص باید هنگام خرید عطر به آن توجه کند نحوه نگهداری عطر است و می دانیم گرما باعث خراب شدن عطر می شود. مراقبت از عطرها و دانستن اینکه گرما باعث خراب شدن عطرها می شود از مهمترین اصول نشاط در استفاده از آن است. جالب است بدانید که کیفیت و ماندگاری عطر و اینکه آیا گرما باعث خراب شدن عطرها می شود ، کاملاً به نحوه حفظ عطر و ادکلن بستگی دارد. اگر به عطر خود اهمیتی نمی دهید و نمی دانید گرما به طور جدی عطر را خراب می کند ، عطر زودتر از آنچه فکر می کنید خراب شده و غیرقابل استفاده می شود. در نهایت شما باید از شر عطر خود خلاص شوید و عطرهای جدید بخرید.

    آیا گرما عطر را خراب می کند؟

    بنابراین ، اگر می خواهید در هزینه های شخصی خود صرفه جویی کنید ، باید عطر را جدی بگیرید و روش صحیح حفظ عطر را یاد بگیرید. با این کار عطر شما نه تنها سالم و با کیفیت روز اول باقی می ماند بلکه رایحه آن نیز تغییری نخواهد کرد. عمر آن باید زودتر کوتاه و خراب شود. تعدادی نشانه وجود دارد که عطر شما رو به زوال است.

    اولین علامت تغییر رنگ عطر است ، به طوری که گاهی رنگ عطر تیره می شود و گاهی شیری می شود ، یا لایه های شیری سطح عطر را می پوشاند. نشانه دوم اینکه یکی از روش های واضح تشخیص این است که آیا عطر شما خراب می شود برای تغییر بو است. بعضی از عطرها فقط بوی الکل می دهند یا فقط کمی از شدت آن کم می شود. در هر دو مورد ، تغییر در بوی عطر نشان دهنده تغییر در خود عطر است. متأسفانه اگر مشاهده کردید که عطر شما رو به زوال است ، باید این مشکل را برطرف کنید. راهی نداره بنابراین ، توصیه ما به شما این است که با نگهداری مناسب عطر آشنا شوید تا بتوانید از عطر خود به خوبی مراقبت کنید و سالها از کیفیت خوب و عطر زیبای آن لذت ببرید.

    آیا گرما عطرها را خراب می کند؟

    گرما به شدت و به سرعت روی رایحه اثر گذاشته و آن را از بین می برد. عطر خود را در مکانهایی با دمای بیش از ۳۰ درجه قرار ندهید ، نور خورشید ترکیب شیمیایی عطر را صاف کرده و مولکولهای عطر را از بین می برد. می توانید عطر خود را در یک جعبه قرار دهید و آن را در داشبورد ماشین یا در کمد خانه قرار دهید.

    چرا کیفیت عطر از بین می رود؟

    ترکیبات عطر ، اگر به درستی نگهداری نشوند ، به دلایل مختلف کیفیت خود را از دست می دهند ، یا بوی خود را کاملا از دست می دهند. این عوامل شامل دما ، نور خورشید ، رطوبت و مواد آلی خارجی است.

    تأثیر دما بر کیفیت عطر

    عامل دیگری که باعث تغییر ترکیب شیمیایی یک عطر می شود ، تغییر دما است. گرما پیوندهای شیمیایی بین مولکولهای عطر را از بین می برد و خواص آنها را از بین می برد ، و ممکن است ترکیبات خطرناک و ناخواسته ای در عطر ایجاد کند که باعث آسیب یا التهاب پوست می شود. ممکن است فکر کنید از آنجا که گرما برای عطر مناسب نیست ، یخچال بهترین مکان برای نگهداری عطر است ، اما این ایده نیز نادرست به نظر می رسد. از آنجایی که قرار دادن عطر در یخچال و خارج کردن مداوم آن برای استفاده باعث تغییرات دمایی زیادی در عطر می شود ، بنابراین این امر می تواند کل ترکیبات و ترکیبات عطر را از بین ببرد. همچنین می توانید در شرایط مختلف تصمیم بگیرید که غذاهای مخصوص را ذخیره کنید ، تغییرات دمایی را در یخچال ایجاد کنید و فراموش کنید که عطر شما نیز در یخچال است. به این ترتیب با کاهش بیش از حد دمای یخچال ، عطر یخ می زند و ساختار آن تحت تأثیر قرار می گیرد.

    آیا نور خورشید باعث خرابی عطر می شود؟

    مهمترین عاملی که باعث خراب شدن عطر می شود نور خورشید است. نور خورشید ، به ویژه اگر به صورت تابش مستقیم باشد ، تأثیر سریعی در کاهش کیفیت عطر دارد. اگرچه بطری های عطر طرح های زیبایی دارند و همه ما دوست داریم بطری های عطر را در اتاق های خود به نمایش بگذاریم ، این امر باعث کاهش عمر عطر و خراب شدن سریع آن می شود ، خصوصاً اگر اتاق ما ساعت های طولانی دارای نور خورشید باشد. حتی عطرهای موجود در بطری های تیره نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرند. اگرچه این عطرها نسبت به عطرهای بطری شفاف کمتر در معرض فساد قرار دارند و ماندگاری بالاتری دارند ، اما قرار دادن آنها روی میز آرایش ، درست روبروی پنجره ای که در معرض نور خورشید است ، خطرناک نیست.

    منبع : سایت آنیه

مشاوره رایگان جراحی بینی

    ارسال دیدگاه

    [uniplace_links]
    © تمامی حقوق مطالب برای وبسایت پزشک آدرس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
    طراحی و توسعه : تیم پشتیبانی پزشک آدرس

    آرتام مبل